Post by restcongitale on Feb 18, 2022 6:39:34 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Локикрафт ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Локикрафт IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodgenerator primogems ▞▞▞
▞▞▞ Локикрафт 2022 version ▞▞▞
Fruktansvärd. Kan inte spela mer än några sekunder utan att tvingas titta på en video och spelet kommer att försöka lura dig att få annonsen. Jag trodde att det var kewl tills jag insåg att spelet inte är särskilt spelbart som det är för närvarande
Jag älskar det här spelet! Det är en fantastisk upplevelse för dina barn och även om du laddar ner det och efter ett tag laddar ner det igen sparar det dina framsteg! Men jag undrade bara om någon visste hur man gör en säng i olika färger på ditt pysselbord, jag har försökt men inte lyckats få det att fungera. 😁💞
Jag älskar det här Loki hantverket det är så roligt och jag hittade guld och jag blev så glad när jag hittade guld. Har någon av er hittat guld? Berätta för mig i kommentarsfältet där de ställer frågor till dig och sedan står det beskriv hur du känner för spelet, jag tror det stod något sånt men anledningen till att du ser allt det där skrivandet är för att jag älskar att chatta och vara på min telefon så ja. Men om du inte gillar det spelet är du haters men. Jag gillar spelet på timt jag gjorde ett hönshus men jag ska lämna så hejdå
Den här appen är fantastisk men det finns ett litet problem, det finns inte ett kattägg. Jag skulle uppskatta om en katt läggs till i spelet. Jag är kär i det här spelet, det låter mig vara kreativ. Och bygg saker jag aldrig hade tänkt på innan, det är lätt att använda och det sparar allt jag gör så att även om spelet raderas av accedent kan jag installera om det och allt finns kvar!
Det är ett bra spel om du vill ha det gratis, men annonser varannan minut, sedan kommersiella bromsar, när du går förstör det dina block av sig själv så ja
Du menar att Loki hantverk var bra tills den nya uppdateringen kom🙅... Karaktären är annorlunda och det är svårare att anvery *friendly* persona till andra människor🙄...och det gör det tråkigt jag gillar hur du sätter de nya djuren som inte fanns där
Denna dosent förtjänar till och med stjärnan jag ger den. Här är alla problem. 1: Annons. Annons annons annons. Ingen rast. 2: Spelet känns som att en 10-åring designade det efter att han först lärde sig koda. 3: Falska recensioner. Ingen kommer att tro att det här skräpet är bra. Köp det jävla originalet. 4: Helt enkelt suger. Det är bara ett kontantgrepp. Och sist men inte minst... 5: Tillämpar virus och skadlig programvara. Varför i helvete skulle du behöva mina lagringsbehörigheter? Detta skulle inte ens tåla 3 sekunders överföring av data så varför behöver du det?
Det här spelet är trevligt men adderar för mycket och jag vill att du lägger till axolotlen och lägger till elytra- och ender-pärlorna och eye of ender och sedan får very *friendly* personportalen att skapas den här gången när jag försöker skapa very *friendly* personportalen. Jag glömde att du behövde ender-pärlor och eye of ender och ni har inte det och lägg till tryden
Det är kul, det är som Minecraft men det har några stora problem som att annonserna stör. Du kan inte spela utan att en annons kommer framför dig, kontrollerna är exakt samma, men de har några konstiga fördröjningar/de har också bara lite fel i lufta det inte bättre än riktiga Minecraft pe så bara spendera ungefär 7 dollar och ha kul med det riktiga spelet det här är en ripoff men alla ripoffs suger särskilt annonserna
Jag menar... det här spelet är bara en kopia av minecraft, det finns inte så mycket annat att säga om du inte har tid för det faktiska spelet kan detta vara din bästa satsning, även om din annonstiming är grym, du får annons efter annons efter annons och spelet very *friendly* personar inte ens för dig, spelet fortsätter spela medan du är med i den annonsen
Scary Teacher 3D – Appar på Google Play
Det var okej? Jag menar att det ser ut som en plaststruktur för minecraft, en sak som störde mig var reklam under spelandet, det förstör upplevelsen och kan frustrera människor, särskilt om du bryter obsidian. 3 stjärnor.
Så jag gillar det här spelet och allt men jag önskar att det var multiplayer. Också om du tittar på bilderna 🌆🏜🌠av spelet kommer en av dem att säga "Ingen risk, inget roligt" Och den inte roliga delen är verkligen konstig 🤔
Lägg tillbaka funktionen där spelare runt omkring dig kan gå med i ditt spel eftersom jag har en yngre bror som älskar att spela det här spelet med mig, men nu kan jag inte gå med honom även om jag bokstavligen är bredvid honom.
Underbart spel. Precis som minecraft. Skulle vara 5 stjärnor om det var uppdaterat med uppdateringar som den nedre uppdateringen. Det finns heller inget sätt att komma till very *friendly* personet, så det skulle vara fantastiskt om det lades till
Det finns buggar i det och jag kan inte spela eftersom det har för många fel och för många annonser Så om du kunde fixa det här spelet skulle jag bli glad
Det är bara ett återskapat Mincraft. Jag gav detta en 3-stjärna bara på grund av den goda ansträngningen på den, men den har bara återställts och har lite fler buggar. Verkar vara samma fysik också.
Oddbods Turbo Run Аркаде ykn
Ett bra Minecraft-spel har alla de bästa moddarna någonsin men det här är dåligt...! Spelkontrollerna är dåliga! Väldigt fattig! Det låter mig inte kontrollera ikonerna lite mer när jag rörde mig. Kanske är det ett buggfel! Men det verkar också väldigt likt MineCraft så låt oss bara säga en halv/halv procent stjärnor på den.
Локикрафт Arcade gszg
Det här spelet är perfekt för barn med fantastisk imajinashio och hantverk. Du kan göra så många möjligheter med det. Det är ett roligt spel för alla åldrar, det är roligt och du kan använda din imajinashion som jag gjorde när jag var en 9-åring, men det här spelet är ett av mina många roliga, men det måste vara av högsta kvalitet för barn.
Jag älskar det här spelet, jag har bara ett problem när jag lämnar och måste komma tillbaka ibland, det låter mig inte gå tillbaka till spelet och kan du lägga till en multispelare, några ibland kan jag spela med andra och även göra fler skinn så vi kan ha ett skinn
Jag gillar det här spelet men dess grafik är så dålig och den styrspaken är så liten så snälla fixa det btw det här spelet är trevligt
det är ett bra spel och allt men det FRYSER HELA MIN BÄRBARA den här appen fungerar för PC-kontroller vilket jag är förvånad över att det inte finns så många annonser och spelet är inte problematiskt men det misslyckas med min enhet så jag var tvungen att avinstallera så PC-spelare se upp också Jag visste inte hur jag skulle ändra könet till en tjej
Локикрафт Arkade jjgk
Jag ska läsa vid 3 eftersom de borde ha lagt till fler djur och det kommer att se samma äldre djur eftersom du säger att glass i Minecraft varje dag är som min Loki Crossing något nytt Jag önskar verkligen att jag visste vad jag kände djur och jag säger att vi borde göra det lättare att hitta kol lättare att hitta jon lättare att hitta en Lapis diamanter och och Nike Emerald det tar mig att gå för att hitta sånt jag inte förstår
Spelet är fantastiskt och jag rekommenderar det verkligen om du inte kan få det riktiga minecraft. Jag gav det fyra betyg eftersom det finns några saker du bör lägga till i spelet som multiplayer så att vi kan ha roligare!
Jag gillar spelet, missförstå mig inte..MEN annonserna är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..VÄGLEGT TILL MÅNGA ANNONSER!!!!!! Varje klick är en annons och jag tröttnar på den..också..det finns ingen multiplayer!?!? Whyyyyyyyy..det är så ensamt att spela ensam!! Byborna är där men allt de gör är att gå runt tills det är mörkt och sedan går de till husen där..så det är ett ok spel..skulle ändå inte rekommendera det till någon🙄
Локикрафт Pelihalli krk
Det här spelet borde raderas, det är en kopia direkt från minecraft, kontrollerna suger och mobs skapar allt för mycket skada. Jag tycker bara att det suger som bajs!! radera skaffa inte det här spelet och du kan inte ens spela det utan att trycka håller med om att det är en bluff, jag skulle aldrig skaffa det här dumma spelet igen booo!!!!........ :0
Jag ger den 2 stjärna för att något gick fel med den och när jag ska gå med i mitt gamla hus så gör jag det och sedan finns det ingen vägg. Jag bygger det här i 19 timmar och jag gör ett änglahus att det är så svårt att göra och sedan börjar jag glitch så jag blåser är upp med TNT och jag har planer på att ta bort det här spelet
Jag hatar det här spelet 😠 jag gick till min värld sedan kunde jag inte se hoppknappen eller objekten jag raderade världen och spelet men gissa vad mitt spel sparades. Jag kommer aldrig att ladda ner det här spelet. och vem har någonsin skapat det här spelet måste se hur mycket problem det finns i spelet Jag kan inte ens göra en video i det här spelet 0 stjärnor.
Локикрафт آرکید sdf
Det faktum att jag jobbade hårt för att få 1 hus klart och sedan, 1 dag senare, är hälften borta och mina grejer också...Också popup-annonserna..Jag kan inte ens spela 4 minuter utan att en d**er upp. Den enda anledningen till att jag ger det här, en chans till är för att min yngre syster älskar det här.
Det är ett roligt spel men det enda problemet är på uppdateringen, du kan inte spela med dina vänner på mobilen men innan uppdateringen kunde du spela med dina vänner på mobilen. Så kan du snälla fixa det skulle det verkligen vara trevligt
Det finns knappt några block och leka ägg. Det finns ingen vit eller svart betong eller någon betong alls så jag kan inte göra ett modernt hus. så om du vill ladda ner det här rekommenderar jag att INTE göra det
Okej spel, mina två barn älskar att spela minecraft men minecraft togs bort från play store. Så småningom hittade mina två barn detta spel, Lokicraft det är precis som minecraft men med ett annat texturpaket. Det är precis som minecraft men bara en rip off. Men generellt sett är det ett ganska bra spel för att inte behöva spendera $7 för ett spel. Jag skulle rekommendera för folk som inte vill spendera pengar på ett spel.
fungerade inte och har hemska annonser. annonser betyder inte gratis som beskrivningen. om det finns annonser betalar du för din användning av appen genom att du tittar på annonserna. super besviken på alla inblandade i detta. plus, är en total rip off av Minecraft som de borde få sina men stämd i konkurs för att göra.
Min enda complant är annonserna som är relaterade till lokicraft men de är ganska irriterande. så dumt låter mig inte gå på spel då och då
Jag gillar spelet, men det finns annonser för mig. Varje sekund som min andra anledning ser det ut som att de kopierar minecraft
Det här spelet är det bästa bara ta bort annonserna och även videorna eftersom du nästan fick mig dödad och sedan efter det några ögonblick senare en ADD men som en video och sedan dödar du mig ett skelett när du skjuter mig till botten av berget jag placerar mitt vatten ner lägg till färdig och jag gör Fast och skelettet dödar mig så kan lika gärna ta bort det här spelet suks ändå